Trött trollunge

Idag är jag trött och tjurig. Efter alldeles för få timamrs sömn så är jag ett vrak. Håret är på ändå och hyn är sämre än om jag hade smetat smör i fejjan innan jag somnade. Hoppas innerligt att påsar under ögonen är nya modet, i så fall ligger jag i framkant. Orkade inte ens försöka göra något åt eländet när jag klev upp, utan satte mig med min organiska kemi istället. Nu har jag gett upp både den organiska kemin och att slösurfa på internet. Egentligen borde jag äta en försenad frukost, men jag orkar inte tänka ut vad jag ska stoppa i mig. Frukost har aldrig varit mitt favoritmål.

Idag är det städning och plugg som gäller. Därefter ska jag se om jag kan sova några timmar, annars lär jag aldrig orka med att vara vaken under eftermiddag/kvällen. Känner mig som ohyggligt sliten.

Kommentarer
Postat av: Frida

Men fin!!!

2010-01-08 @ 10:13:42
URL: http://fridaandersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0