Trött brud

Okej, idag har jag kirrat mitt bank-ID (funkade helt plötsligt), svurit över att min studentmail inte funkar (hur fan ska jag lösa det?), åkt pulka och lagat shitloads med mat. Jag har hela frysen full. Gött. Gjorde bulgurwok med stekt haloumi - det räckte till en stört stor portion + 3 gigantiska matlådor. Jag lär äta ihjäl mig.

Nu ska jag se på Kalle och chokladfakriken, trycka i mig chips + godis och anse att svälla är bästa grejen ever.

p.s. jag hamnade visst på bild, fick bilden upptryckt i fejjan idag. Alla tyckte att det var skitroligt. Jag var måttligt road. Sen ryckte jag på axlarna och tyckte att det var lite festligt jag också, det mesta blir ju bättre med en fin inställning. Film och gosa i sängen. Jag älskar mitt varma täcke!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nu får du allt ta och uppdatera bloggen snart - väntar med spänning på att få höra mer om dina Lundaäventyr:) Kram

2010-01-31 @ 12:32:33
Postat av: Frida

kan inte annat än att hålla med!!!

2010-02-12 @ 17:44:27
URL: http://fridaandersdotter.blogg.se/
Postat av: Josse

Nu har vi väntat länge nog! :D

2010-02-23 @ 11:02:14
URL: http://skywise86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0