Tillägg.

Nu ska listan göras lite längre. Nollningen so far, del 2:
- Ätit falafel. Jag hatar falafel.
- Stått på händer på stortorget och sjungt en sång samtidigt.
- Tappat bort min mössa.
- Vält med min cykel.
- Fått mitt styre att bli skevt. Snyggt.
- Fått med mig massa självlysande armband hem från en nation.
- Hånglat med ytterligare en fadder. Smart. Mycket smart.
- Undgått att hamna på bild när jag utförde det ovan. Grymt bra. Ingen wall of shame för mig!
- Blivit bjuden på massa alkohol. Bra
- Fått sjukt många fler blåmärken.
- Fått träningsvärk i låren efter alt dansande. Jag kan inte gå.
Helt underbart! Idag är det detox och vila. Det behövs. Fast nu ska jag ner till stan och möta Anna och Therese, vi ska baka och laga mat. Mysigt. :)

Kommentarer
Postat av: Josse

Haha smart drag, finns det inget bildbevis har det inte hänt ^^

2010-01-24 @ 17:38:46
URL: http://skywise86.blogg.se/
Postat av: Frida

Du har gjort mer dessa veckorna än jag har gjort på 22 år tror jag=) Puss

2010-01-25 @ 08:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0