Sydafrikasaknad

Idag längtar jag tillbaka till Sydafrika så att hjärtat nästan spricker. Det är helt galet, jag räknar dagarna tills jag får sätta mig på flyget och återvända till mina apor och mitt andra hem. Jag är livrädd för att något ska ha hänt någon av dem, speciellt Cornie eller Papi. Jag hade börjat storlipa om Papi hade råkat ut för något. Jag tänker på honom dagligen och saknar honom så oerhört mycket. Han var verkligen en stark personlighet. Väldigt tillgiven och kärleksfull men samtidigt nyckfull och mycket bestämd. Jag önskar att jag kunde stå varje dag i resten av mitt liv utanför hans inhängnad och titta på honom, sjunga för honom och klia hans päls. Det är så fantastiskt. Papibaby, jag saknar dig så sjukt mycket!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0