Skånetös

Så, nu sitter jag här i mitt rum i Skåne. Om fyra timmar är det nollningsfika. Fr se om jag lyckas slutföra alla dagens planer, känner mig riktigt trött. Första steget är duscha och äta frukost. Det borde ju inte vara omöjligt att klara av. Därefter ska det plugga kemi, handlas tvättmedel och annat nyttigt, dra ner till stan oh fixa busskort, fika med klassen, sticka hem och slappa och vra nervös inför imorgon och slutligen dra för att se på turtles.

Imorgon måste jag hinna med att gå till banken, får stiga upp snortidigt och dra dit innan uppropet. Sadface. Jag sover ju så grymt länge om mornarna nu, har fått helt fel dygnsrytm.

Nåja, gårdagen var... speciell. Flyttade in i rummet vid 14-tiden. Rasmus och Sara kom förbi och skulle hjälpa till, men eftersom det var så lite grejer så var allt klart när de kom. Vi gick och handlade lite mat och åkte sedan hem till dem i malmö. Jag hjälpte till med att slipa väggar och fixa i vardagsrummet, rätt kul på något vis. Därefter bjöd de på middag och vi pratade strunt. Kom tillbaka till mitt rum, och Lund, runt 21 och satt sedan och ugglade vid datorn samt pluggade kemi. Ändå ganska schysst dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0