Skåne -igen

Ja, då ska man tydligen bli skåning igen. Underligt. Har nämligen antagits på läkarprogrammet i Lund och således strukits från Umeå. Borde kännas fint -läkare som läkare (och det är ju närmare hem) men jag kan inte riktigt känna mig lycklig. Någonstans såg jag väldigt mycket fram emot att få flytta upp till Umeå och börja på ny kula. Fast Lund och Skåne blir nog också bra. Funderar på om jag ska bo inne i själva Lund eller om jag borde bo i någon ort utanför. Tåls att klura på lite.

Kommentarer
Postat av: Josse

Blir lite jobbigt när tankegångarna störs, men vi är glada att få ha dig lite närmare iaf ^^

2010-01-03 @ 10:58:31
URL: http://skywise86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0