SJUKT BRA!

La in en annons på bopoolen tidigare idag samt svarade på massor som andra hade lagt ut. Trodde inte att det skulle ge något resultat, men tji fick jag. Nu har jag fyra svar och tre av dem är väldigt intressanta. Imorgon bär det alltså av neråt Lund för att titta på eventuella nya hem. Helt galet! Jag känner mig lycklig som ett barn. Samtidigt så är jag fånigt nervös. Jag kommer att bli kombo eller inneboende och jag har ingen aning om vilka människorna jag ska bo med är eller hur de är. Det komemr sannerligen att bli en spännande och intensiv dag imorgon.

När rumtittandet är färdigt så ska jag skynda mig hem till Småland och springa ner till bion för att möta upp brudarna. Kommer att bli helt underbart - ser verkligen fram emot att spendera kvällen med dem. Jag har altid så roligt ihop med er! Det är ju Ninas födelsedag också så det blir extra mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0