Sjukt arg och ledsen brud.

För ungefär ett halvår sedan var det inbrott i mina föräldrars sommarhus, där min gamla (söndriga) laptop befann sig. Den blev stulen och jag tänkte inte så mycket på det hela. Jag var mest lycklig över att jag redan hade kopierat allt på datorn till Moppas. Idag fick jag tillbaka alla filer, då Moppa och jag krabbade med att föra över allt på en extern hårddisk. Glad i hågen traskade jag hem och började kopiera över allt till min IMac (som jag hatar, men det är en annan historia). Därefter blev det mat och bio, oändligt trevligt. Nåja, för att komma till saken. När jag kommer hem så inser jag att ALLA mina bilder som fanns på min gamla laptop är borta. De finns inte på min externa hårddisk och Moppa trodde inte att de låg på hans heller. Detta betyder att jag förlorat alla mina bilder från balen, studenten samt tiden innan dess. Helt plötsligt blev den stulna datorn en big deal! Jag är så sjukt sur!!! För att inte tala om ledsen! Jag är en bildmänniska. Jag vill ha mina bilder! Jävla skitstövlar som skulle stjäla min söndriga jävla dator! De lär ju inte ha någon nytta av den, men de stal mina minnen! JÄVLA KLÅFINGRIGA SKITSTÖVLAR! Mitt är mitt!!! Idioter!

Fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan,fan. Jag tänker vara jävligt bitter i en evighet. Jag ska även lipa en stund. Skit.

Jag har verkligen inga bilder från min bal. Det känns så fruktansvärt tråkigt.

Ledsen Anni.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du har all rätt att vara ledsen och förbannad!!! Jag blev det lite nu också ... usch, folk fattar verkligen inte hur mycket de förstör. Om idioteländena ändå kunde tänka tanken "tänk om någon tog min dator med alla mina bilder" ... fast de är garanterat empatilösa ... BLÄ!!



En varm kram från mig!

2010-01-13 @ 23:15:07
Postat av: Moppa

Do not fear, Moppa lyckades hitta både det ena och det andra tillslut :).

Hittade bla bilder från din bal och lite annat, så jag tror inte allt följde med.

Jag ska inte in till Växjö innan jag åker, men jag skickar en länk där du kan hämta allt när jag kommer till stockholm.

Puss!

2010-01-14 @ 01:26:05
URL: http://www.moppa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0