Sista kvällen med (delar av) gänget!

Igår var en ganska turbolent dag. Den började med en skitsur Anni, men efter att ha tvingat mig själv till lite sömn under förmiddagen så ändrade jag humör till instabil istället. Pluggade i hutlöst många timmar, städade och bäddade. Mellan varven var jag skitsur och tyckte att meningen med livet var ungefär lika givande som en ärta. Växlade sedan till att vara lite mer party och drog till systemet. På väg mot mormor (och middag) så droppade humöret igen. Efter lite tjurande och några sms så blev jag lycklig som ett barn igen. Kan även bero på att min mormor är hysteriskt rolig.

Kom hem vid 18.30, bytte om och fixade till det sista. Därefter började mina underbara vänner att droppa in. Vi trängde ihop oss i köket. Visserligen kunde inte alla komma, men det gjorde inte så mycket. De viktigaste var där. Det blev pratande , bilder, skrattande, drickande och därefter krogen. Stetoskopet var på, här skulle det ju firas att jag ska bli dr Anni och flytta till Skåne. Då ska man fira ordentligt.

Efter mycket dansande och grymt hög musik så trillade vi hemåt. Jennifer och Moppa ligger fortfarande och sover, men jag är ju som vanligt uppe och pysslar. Har varit uppe ett tag nu, funderar på om man borde gå ner till stan och köpa lite kollgieblock och pennor. Måste vara förberedd inför skolstart!

Ikväll blir det 80-talsfest hos Nina. Kommer att bli grymt! Jag är ju redan uppvärmd och pepp! Hell yeah!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh, så mysigt och kul det var igår och idag:) Längtar till Lund för du kommer ju vara där!! Kram

2010-01-09 @ 22:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0