Sista kvällen i småland...

...på ett tag. Nu är det Skåne som gäller! Det känns faktiskt sjukt bra. Kanske mest för att min helg är superplanerad. Jag kommer ha att göra bägge dagarna. Rasmus har lovat att gosa med mig på lördag, dvs imorgon. Det känns jättebra. Det är skönt att jag får umgås med någon jag känner under första dagen + kvällen, då känner jag mig inte så bortkommen. Får se om jag åker hem till honom och Sara eller om vi är i Lund. Det blir nog himla kalas oavsett. På söndagen ska jag först träffa nya klassen och fika (kl 14, men jag tänkte börja leta efter stället där vi ska vara redan runt 12.30. Det kan behövas eftersom jag inte hittar ens i mitt eget huvud.). när det är färdigfikat så ska jag åka till Malmö och titta på Turtles med Joche. Han har köpt en box med Turtles, ni vet de tecknade. Precis som när mn var liten. Jag överväger att bli kär i honom bara för att kunna komma dit och glo på tecknat när jag vill. Just nu känns det väldigt värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0