Pudelfriss.

Jag inleder med att be Frida om ursäkt, jag har nämligen inte borstat mitt hår än (trots att jag fick stränga order om detta). Efter att ha spenderat lördagen i åttiotalets tema, så har mitt hår sagt adjö till allt vad stil och klass heter. Jag ser numer ut som en pudel. På riktigt. Jag vet inte riktigt om jag tycker att det är skitkul eller om jag borde gömma burret under en mössa resten av mitt liv. Hur som helst, 80-talsfesten var grymt rolig. Det var värt att misshandla håret lite! Det var väldigt roligt att se vad folk pälsade på sig, 80talet var ju inte riktigt känt för att vara smakfullt. Efter ett tag började jag dock känna att jag gillade min outfit. Ögat vänjer ju sig. Delar av åttiotalsmodet var ju ändå ganska häftigt. Snyggt är väl lite synd att kalla det.

Igår blev det fika med Frida och Nina, därefter gick jag hem för att klä på mig och åka iväg till min systers sambo för att äta middag. Trevligt. Synd att jag var lite borta efter att ha varit uppe sent två nätter i rad. Jag håller på att bli gammal. Därefter blev det pluggande (nja), vilande och lite film på kvällen. En hmla bra avslutning på veckan. Nu är det bara några dag kvar tills jag ska åka ner till Skåne och en vecka tills det är upprop! Nu börjar jag bli lite nervös, men gud vad jag ser fram emot detta! Jag är så glad så jag bjuder på en bild på pudelfrissen.



Kommentarer
Postat av: Frida

"Frida suckar och skackar på huvudet. Höjer att varnande finger och säger"

ANNI!!!!! Du kommer att döda ditt hår, kommer få klippa av alltihop till slut



ps. kommer sakna dig så att jag dör lite när du flyttar ds.

2010-01-11 @ 23:06:17
URL: http://fridaandersdotter.blogg.se/
Postat av: Josse

Men vist är det härligt med volymen? ^^

2010-01-11 @ 23:29:32
URL: http://skywise86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0