Partypeppar!

Jag peppar järnet! Hade gärna gått ut ikväll, men jag vet att det inte alls passar sig när man ska flytta tidigt imorgon. Egentligen finsn det lite kvar att göra, men jag ska låtsas som om jag är klar. Nu ska det vara fredag och mysas. Dessutom så peppar jag järnet inför insparken! här ska det vara knasigheter och galenskap i två veckor! Jag kunde inte varit lyckligare! Dessutom så har jag hittat ögongodis inom ett överkomligt avstånd från Lund. Jag gillar läget. Med lite tur så finns det lite vackert att titta på i klassen och bland faddrarna. Jag lär vara världens gladaste blondin i sådana fall. Just nu har jag ingen lust att vara fin flicka och leta efter en trogen, fin karl. Jag vill vara knäpp och dregla över allt vad snygga män heter. nu ska det flirtas, fnittras och jaga män! Åh, livet är ju ändå helt perfekt!

Kommentarer
Postat av: Josse

Låter helt underbart roligt ^^

2010-01-16 @ 07:29:46
URL: http://skywise86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0