Packande och skoräknande

Nu är det mesta nerpackat. Nej, det var inte sant. Jag ljög. Kläder, skor och toalettartiklar är nerpackat. Täcken, kuddar, handdukar, tv, dator, tv-bänk, stol och matta återstår. Dessutom ska jag rota fram lite böcker, leta upp mina laddare och printa ut massa dokument. Det känns dock lite bättre att säga att jag nästan är färdig. Bra för moralen. Det är sjukt tråkigt att packa. Jag förstår inte varför jag köper på mig så mycket saker, det är ju så drygt att packa ner allt.Igår roade jag mig själv genom att sortera och städa allt efter jag packade. Sortera skorna tog längst tid, men det var också roligast. Tyvärr så var det även ganska onödigt, eftersom jag inte har plats nog för att låta dem stå sorterade efter färg och modell. Dock så fick jag tid att räkna dem, vilket gjorde mig glad. Idag tvättade jag ur badrumsskåpet och slängde smink som jag inte använde. Sjukt tråkigt men grymt nödvändigt.

Nej, nu ska jag fortsätta. Måste hinna ner till banken också, ska sätta in pengar, därefter ska jag till Forex och växla in lite rand som jag har kvar sen Sydafrika. Hade tänkt att strunta i att växla in dem, ska ju ändå dit hyffsat snart igen. Tyvärr så är jag ovan vid att leva utan lön, så nu är jag så illa tvungen att använda alla stackars slantar som jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0