Nu börjar peppandet!

Idag ahr jag varit ruskigt duktig och packat. Kläderna ligger nu nervikta och väntar på att få färdas ner till Lund. Skorna är sorterade och några har valts ut. Kuddar, handdukar och annat ligger redo för att tryckas ner i kartonger. Det är en hel del kvar att göra, men jag har lyckats komma en bit på vägen. Imorgon måste jag printa ut mitt antagningsbesked och kopiera det i ungefär tusen kopior. Jag ska även rota runt lite till på vinden, jag vet att det finns ett antal böcker där som jag vill ha. Det är mycket möjligt att de finns i en kartong i källaren annars. Nåja, jag får ge mig ut på jakt.

Nu dröjer det inte länge tills jag bor i skåne igen. Helt galet. Jag trodde inte att jag skulle återvända dit, men tji fick jag. Den här gången kommer det dock att bli super! På söndag tjuvstartar vi med fika för alla nya läkarstudenter. Jag änker inte missa detta! Fick ett sms med information idag. Det har nämligen varit lite hysch-hysch, vi vet ingenting innan utan får info efter hand. Sjukt roligt. Jag är grymt pepp. För att inte tala om nervös! Ih!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vi tjejer kommer ner o hälsar på dej sen när du bott in dej lite, ska bli skitkul!=) Skåne om våren och sommaren... love

2010-01-15 @ 12:13:57
URL: http://ninsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0