Jag är en idiot.

Frukost - check
Duscha - check
Läst alla kemipapper - check
Snart ska jag cykla ner och möta upp nya klassen. Jag är galet nervös. Känner mig som en riktigt idiot. Vad har jag gett mig in på? Jag fattar nada av det som står i mina kemipapper. Jag har läst igenom allt, men lär vara lite trög som innan jag läste dem. Dumt. Ytterst dumt. Kommer med största sannolikhet att panikläsa allt en sista gång inatt, men det kommer ju inte fastna ändå. Jag fattar inte varför jag fick för mig att läkare var min grej, det känns inte okej. Det här är alldeles för svårt för mig - och då har vi inte ens börjat än.

Jag lär kräkas, så nervös är jag. Sjukt barnsligt.

Kommentarer
Postat av: Josse

Klart du klarar det här, du ska ju bli Dr Stoij :D

2010-01-17 @ 23:26:03
URL: http://skywise86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0