Fridas födelsedag och dagens hjälte.

Moppa... Jag har bara en sak att säga: Jag hjärta dig. Helt plötsligt blev livet lite enklare.

Idag fyller Frida år! Jag hade tänkt ringa och gratta henne, men min mobil upplyste mig surt om att mina pengar var slut. Satans elektronik, tar ingen hänsyn till födelsedagar. Tur att fejjan finns och samarbetar.

Idag är det packning som gäller. om två dagar drar jag söderut och stannar där tills jag har råd att komma hem och hälsa på. Galet och ganska fint. Att packa är bara galet, inte fint någonstans. Jag är redan trött och irriterad och hälften av alla mina kläder är på vift. dumt. Mycket dumt. Snart ska jag ge mig ut på äventyr, dvs börja rota i källaren. Viden ska också få påhälsning idag, eftersom jag tror att några av mina böcker ligger där uppe. Jag kan tänka mig att de kommer att komma till användning.

Nåja, att gnälla löser ingenting. Nu ska jag kavla upp ärmarna och ge mig på det hela igen... Fast först blir det nog ett bad. För att lugna nerverna.

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack gumman=)



ps.

frida hjärta anni

2010-01-14 @ 17:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0