En betydligt gladare (men tröttare) Anni

Okej, ilskan från igå är borta. Jag orkar inte bry mig för tillfället. Istället blir det en liten update.
Under nollningen, än så länge, så har jag:
- Akrobatiserat med mer eller mindre lyckat resultat.
- Vunnit ett snöbollskrig
- Varit på galen efterfest.
- Supit ner en fadder.
- Kört sönder en tramptraktor.
- Hamnat på otaliga bilder när jag dansar med nyss nämnda traktor. Inga kommentarer.
- Blivit känd för att tillsammans med en fadder, Ellen, alltid köra "how low can you go" mitt på dansgolvet. Flera gånger. Varje utgång. Fint.
- Varit på första sittningen. Blev berusad. Nöjd.
- Sett en från klassen hoppa runt naken under sittningen. Inte okej.
- Gått in i samma vägg två gånger. Aj.
- Trott att en badrumsmatta var ett hål i golvet. Smart tjej.
- Rullat ner för en backe.
- Hoppat omkring överallt så fort vi gått någonstans.
- Slagit i mitt huvud i något - jag har en bula.
- Hånglat med en fadder för en annan grupp. Hoppsan.
- Ådragit mig massa värk, blåmärken och konstiga sår.
- Vaknat med näsblod.
- HAFT JÄVLIGT ROLIGT!
Så, nu ska det käkas frukost/brunch/lunch. Det lär behövas om jag ska överleva dagen. Om två timmar ska jag vara i Lundagård och ha poängjakt. Kan ju gå hur som helst. Jisses.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

HA HA HA HA HA:)

2010-01-23 @ 16:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0