Downie

Jag har fortfarande int ekommit över bildförlusten. Känns inte rikttigt okej. Dock så har jag fått fler saker att deppa över, så idag lär jag ägna mig åt att tröstäta, snora och gnälla. Systeryster tar sitt pick och pack, drar till Göteborg med sambon och stannar där tills hon far till Australien den 18e. Efter idag kommer det dröja 8 månader tills vi ses igen. Det känns mindre okej. Nu kommer det bli tomt, tyst och min organiska kemi kommer att få odelad uppmärksamhet. Kul, verkligen kul.

Kommentarer
Postat av: Frida

Förstår hur du känner mitt hjärta. Men du vet, de bästa minnerna har man alltid i hjärtat!!

Saknar dig. Puss

2010-01-14 @ 00:26:21
URL: http://fridaandersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0