Bio med brudarna

Dagen avslutades på det perfekta sättet - bio med mina flickor och därefter len trevlig stund på Pauze. Bättre tisdagskväll får man leta länge och väl efter. Trots minusgrader, snö och frusna fingrar. Det känns lite vemodigt att flytta iväg från alla fina här i Småland, men samtidigt så är det ju nära från Lund. Dessutom så ska det bli riktigt spännande att få börja plugga och se vad det är för filurer som jag kommer att spendera de kommande 5.5 åren med. Hoppas att det finns en och annan vettig människa i varje fall.

Imorgon måste jag börja beställa böcker, känns bra om man får dem innan kursstart. I utskicker rekommenderade de oss att fräscha upp våra kunskaper i kemi och cellbiologi innan starten. Jisses. Jag ska sitta och råplugga innan jag börjar. Vill verkligen inte halka efter! Har även något mer planerat imorgon men jag kan inte för mitt liv komma på vad det är. Riktigt frustrerande. Jag har för mig att det var något viktigt också. Typiskt dumt.

Nu är det bara en halvtimme kvar på Ninas födelsedag... Så därför säger jag GRATTISGRATTISGRATTIS!

Kommentarer
Postat av: Nina

Söta du!=)



Ang mikrobiologi o sånt chizzle... Jag fattar verkligen nada med det... Finns boken, "Mikrobiologi for dummies"? :P

2010-01-07 @ 00:01:02
URL: http://ninsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0