Värdelös, men väldigt glad ändå.

Så, nu har helgen börjat att sätta sina spår. Har sunkat ner mig, bara ätit godis och bävar inför att göra något ordentligt. Dock så måste jag skärpa till mig snart, ska nämligen möta Fia om en sisådär tio minuter. Kommer att bli himla trevligt. Vi ska ta en kort runda på stan och därefter promenixa hem till mig. Jag ska nämligen köpa en bh, glamoröst så att det stänker om det. Hade gärna investerat i hutlöst mycket kläder också, men det får nästan räcka den här månaden. Igår spontanshoppade jag för 1500 pix, så jag antar att jag borde skämmas lite. jag är totalt värdelös på att spara pengar, men lika glad ändå. Nu har jag i varje fall en jacka till hösten och ett par apsnygga skor. Jag tror bestämt att jag ska låta dem växa fast på min tassar. Så nöjd är jag över det köpet. 
..
Idag blir det mys med Fia, mys med Millen och sedan lite träning med cirkusungarna. Ja, lite avbrott i helgfirandet ska man ju ha. Måste ju jobba lite också.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0