Vaccinationer.

Så, då har jag äntligen beställt min tid för att bli levande nåldyna. Vet ännu inte hur många vaccinationer som jag ska utsättas för, men enligt vårdcentralen så kunde det bli många. När jag sedan pratade med infektionsmottagningen så trodde de att det räckte med ev twinrix och rabies. Skulle dock få prata med en doktor när jag kommer dit, har tid om några veckor. Är lite orolig för att det ska bli lite väl tajt men jag får väl lita på dem. 
.
Idag är det ledighet som gäller! Efter helgens arbete så behöver jag vila upp mig. Ska dock bara göra nyttiga saker; städa, ringa försäkringar, skriva på en uppgift, plugga lite och längta efter bättre tider. Hoppas på att göra klart det mesta så att jag kan njuta lite av att vara ledig från jobbet en stund. 

Kommentarer
Postat av: Frida

Ska du göra något speciellt i helgen?

2009-09-21 @ 12:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0