Tröttis

Igår hade jag en superkväll med Frida, Angelica, Josse och Nina. Tack så himla mycket tjejer! Att sjunga singstar, skratta, snacka strunt och pimpla drinkar innan utgång var precis det jag behövde! Kvällen ute på krogen var också toppen, gick till ett ställe där jag aldrig varit innan. Kändes jättekul att testa något annat och jag blev verkligen positivt överraskad. Kanske skulle kila dit en runda nästa helg också, innan de stänger för säsongen.  
.
Idag har jag haft den ultimata söndagen. Sov bort halva dagen, slöade runt i pyjamas och åt sedan brunch med föräldrarna. Gjorde en söndagsutflykt till loppis ute på landet. Inte direkt det som mina föräldrar brukar åka iväg på, men de var väl lite sugna på kvalitetstid med yngsta ungen så de gick snällt med på att hänga med mig in i en värld av gamla pryttlar och rostiga verktyg. Vi svängde in om en hundutställning på vägen hem och kikade på valparna som låg och snarkade i skuggan. Det är ju så att hjärtat smälter. 
.
Väl hemma igen så kom Frida förbi för att hämta ett paket cigg som hon hade glömt i min jackficka kvällen innan. Eftersom vädret var på topp så tog vi en promenad ner till stan och satte oss på ett fik. Var jättehärligt att få ytterligare lite tid för prat och skratt. Kändes jättetrist när hon tog bilen hemåt, men förhoppningsvis så ses vi snart igen. Hon hade knappt hunnit puttra iväg med bilen innan Millan skickade ett sms och bad mig att möta henne nere på stan. Sagt och gjort, vi möttes, köpte ben&Jerrys och gick hem till mig för att kika på lite film. Nu har hon dragit sig hem till sitt, jag har borstat tänderna och ser fram emot lite bokläsande och sömn. Vilken höjdarsöndag! Känns verkligen som att jag har fått energi för att ge mig på en ny arbetsvecka.
.
Nattinatt och puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0