Trött och lite seg

Nu har jag firat pappsens födelsedag, arbetat och sedan fikat med en arbetskamrat. Behövdes verkligen, känner att jag behöver lite stöd och uppmuntran från folk just nu. Man glömmer bort att visa sin uppskattning ibland, det är väldigt synd. Ska bli bättre på att berömma och säga vad jag tycker. Är lite dålig även på att ta upp sådant som jag inte gillar, är ju ändå yngst på arbetsplatsen. Det känner jag oftast inte av, men visst finns det människor som tror att de kan mer bara för att de är äldre. Fånigt.
.
Igår köpte jag nya skor. Snart ska jag köpa lite hyllor och fixa till så att jag har plats för pjucken. Känns lagom roligt att stuva in dem i en garderob, är de travas på hög. Hade jag haft tid, ork och pengar så hade jag byggt en liten skogarderob, där jag kunde färgsortera mina darlings. Tyvärr så är det ett allt för stort projekt. Istället så ska jag köpa några lackhyllor från Ikea, skruva upp på en vägg och trava upp skorna på. Kanske blir en charmig inredningsdetalj, vad vet jag? Får väl hänga draperier framför om det ser förjäkligt ut. 
.
Nu ska jag se på tv, tycka synd om mig själv och ha mensvärk. Det känns som lagom ansträngande tisdagsnöje.
.
Puss.
.
P.s: Jag ska ut på lördag, Frida. Annars har jag inte jättemycket planer. Måste plugga någon dag med.

Kommentarer
Postat av: Frida

Okej, kul=) Men vi kanske kan ta en fika på söndag eller så?=) Tänker på dig. Puss och kram

2009-09-22 @ 19:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0