Trög tjej.

Igår var jag och Millan ute på krogen en sväng, drack lite cider, snackade strunt och skrattade. Var visserligen inte alls så roligt som vi hade hoppats på. Sommaren är över och därmed försvann nöjet med att gå ut på onsdagar. Det var vi, de arbetslösa och artonåringarna som var ute. Med andra ord så var det fattigt med folk, speciellt sådana som man kände igen. Dessutom så var allt folk, ja alla de som var där, ute på terassen vilket blev kallt i längden. Hallå, sommaren! Kom tillbaka! Vi roade oss så gott vi kunde, trots kyla och manfall, men efter ett tag så kände vi oss nöjda och drog hem till henne för lite struntprat och sedan kramas hejdå. Vi var ganska trötta bägge två, hade varit och dansat tidigare under kvällen, vilket gick skitbra! Förra gången kände jag mig klumpig och helt motoriklös, men igår var det hundra gånger bättre. Jag har äntligen insett att jag inte ha två vänsterfötter utan att kroppen faktiskt kan samarbeta. Typ. 
Idag är det jobb, ska kila iväg om 40 minuter ungefär. Innan dess så blir det lite frukost, läsa en skvätt och sedan gnälla runt i pyjamas för att dra ut på det hela. Var ruskigt förvirrad i morse. Vaknade första gången vid 7 och trodde att jag behövde gå upp. Hade lätt panik för jag tänkte att jag hade försovit mig. Ställde därför om väckningen till 8. Vaknade tio minuter senare och fick panikartat för mig att jag hade ställt tillbaka klockan 2 timmar, i tron om att jag kunde sova längre då. (Trög). Det hade jag ju givetvis inte gjort. Ibland är man inte så rapp i skallen på morgonkvisten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0