PAKETÖPPNING!

Idag kom kom paketet från Nelly, äntligen! Inte för att jag behövde vänta särskilt länge, beställde varorna i fredags. Bra leveranstid och snygga grejer, känns som att det kommer bli lite fler beställningar från dem i framtiden. Har redan en hel rad med skor som längtar efter att få bosätta sig i min garderob och på mina tassar.

Nåja, pakethämtningen blev prio ett på min lista för dagen. Högskoleprovsplugg fick stå tillbaka idag, får ta igen lite till kvällen. Skyndade mig bort till posten för att få lägga vantarna på mina nya dyrgripar. Var inte helt säker på att varorna skulle nå upp till mina förväntningar, men jag måste säga att jag är väldigt nöjd. Skorna var underbara, förutom ett litet märke på ena skon. Kändes dock inte som något vidare att bry sig om med tanke på priset och att man inte lägger märke till denna lilla defekt när skorna sitter på fötterna. Bikinin som jag köpte var helt underbar! Jag är helt klart nöjd och förhoppningsvis får jag användning av den när det blir sommar igen. Köpte även en klänning. Var först lite skeptisk, men nu gillar jag den. Kan även använda den som bara en topp till ett par snygga jeans eller ett par leggings. Ska bums leta upp nya kläder att klicka hem.

Bjuder på en bild på klänningen/toppen så kan ni avgöra själva vad ni tycker:

Kommentarer
Postat av: Frida

Fin som alltid. Pålle, en kompis, kunde iiiinte sluta titta på dig och alla dina bilder=)

2009-09-30 @ 23:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0