Nu börjar det att hända grejer

Idag damp ett efterlängtat mail ner i inboxen. (Eller ja, jag mailade ju dem igår så att jag har ju inte behövt att längta så länge). Helt plötsligt sätts saker i gungning och det känns som att nu börjar det hända lite grejer! Jag sitter här, lika glad som ett barn på julafton. Snart ska jag avslöja min plan, men inte riktigt än. Jag vill att alla detaljer ska vara ordnade innan, det är så typiskt mig att inte slutföra ett projekt som har satts igång. Suck och stön.
..
Idag börjar jag att jobba först vid klockan 16, hejdundrandes bra! På det viset hinner jag att ringa vårdcentral, plugga högskoleprov, doppa näsan i en bok, plugga lite annan teori, svära över tusen saker som inte blir som jag vill och ha hjärtsnörp inför framtiden. Känns som en höjdarfredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0