Nedräkning eller något.

Okej, nu är det bara 8.5 timmar tills det är helg för min del. Innan dess så måste jag ha hunnit äta något. Kruxet är att jag inte alls är sugen på något. Känns som att jag hamnat i ett moment 22. Eftersom jag är lite skum i skallen så äter jag bara saker som jag är sugen på. Kanske borde gå till någon hjärnskrynklare och be dem att skrynkla ut mina hjärnceller och lära dem en läxa. Undrar om det är någon poäng med det egentligen. Nåja, när jag har jobbat klart så ska jag hemåt och sätta mig med vårdval, pyssla med att kolla upp vaccinationer och försöka att bygga en fotostudio. Damen måste ju ha något för sig. Vore ju trist om jag satt här och blev alldeles uttråkad.
Ciao. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0