Lista för den lediga dagen

Idag är jag ledig, men det betyder inte att jag kommer att vara sysslolös och vila. Dagens planering ser ut som följer:
- Rota runt i kylskåpet och beklaga mig över bristen på god mat.
- Plugga på högskoleprovet och ge upp femton gånger i halvtimmen.
- Plugga körkortsteori och ännu en gång komma fram till att cykel känns som ett schysst alternativ. Jag är för gammal för att ta körkort. 
- Otåligt vänta på mitt paket från Nelly.com 
- Umgås med Millan och Fia. 
- Dansa 
.
Jag vill egentligen hinna med att springa in i alla affärer i hela centrum, handla upp det sista av min lön och fika upp växeln som skramlar i väskan. Det får man inte göra. Hade det inte varit så att jag vet att pengarna ska gå till något roligare så hade jag lekt rebell och gjort det ändå. Sen hade jag ångrat mig skitmycket. Nåja, jag hade i varje fall varit glad för stunden, man ska vara nöjd över det lilla. Om jag hinner så ska jag faktiskt spendera lite av min lön idag. Finns en hel del saker som jag ska köpa, bland annat prylar till min kamera. Det känns ganska trevligt och glatt faktiskt. Ska även se om jag hittar några linnebyxor och annat pyssel. Kan bli kalas det här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0