Jobbångest och musiktänk

Ska snart gå och lägga mig, det är arbetsdag imorgon. Känns lagom upphetsande, om jag ska vara helt ärlig. Brukade vara hyffsat peppad inför jobbdagarna men den glädjen har runnit av mig lite. Nya arbetstider och förändringar har gjort mig lite avig. Kommer säkert att kännas bättre när man har vant sig, men nu känns det som om allt travas på hög. Ingen höjdare.
..
Kikade lite på MTV Music Video Award innan idag. Hade mest på det undertiden som jag lät tankarna flyga sin väg. Dock så fastnade jag ordentligt när Lady Gaga gjorde sitt uppträdande. Säga vad man vill om den kvinnan och hennes musik men en jäkla show kan hon minsann bjuda på. Jag har sällan blivit så till mig i trasorna. Vilken underbar scennärvaro och fantastiskt nummer! Jag ryser nästan. Må vara att det fortfarande är lite teateresteten i mig som talar, men jag älskar när man gestaltar något på scen istället för att puta med silikonläppar och skaka rumpan. Lite glimten i ögat och en himla massa effekter. Gå bums och leta upp klippet på hennes uppträdande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0