Hallå hösten.

Okej, nu känns det som om sommaren VERKLIGEN har tagit slut. Regnet öser ner och skrattar rått åt mig, som för ett ögonblick övervägde att gå ner och handla något att tröstäta. Förutom regnet och vätan, som får mig att vilja tjura i en hel evighet, så är mörkret enormt energikrävande. Jag är dålig på att stå ut med dåligt väder och mörka dagar. Hela jag sjunker ihop till ett litet, ledsamt och rastlöst knyte. Jag vill ju ha sol, långa dagar och glass. Vem kom och snodde min sommar? Juni, juli och augusti 2009 kommer inte att toppa min lista på bra månader under mitt liv. Känns som om sommaren sprang förbi, samtidigt som dagarna sölade sig framåt på grund av allt tungt, trist och jobbigt. Kanske är lika bra att hösten kommer. Det kan ju bara bli bättre nu, right?   
...
Hade dock varit lite schysst om det kunde vara ljust några timmar till. Nyss så var det ju ljusa nätter, när kom de mörka kvällarna? Känns som om det är skitsent när man kikar ut genom fönstret. Det är verkligen inte okej. Skit i värmen och det fina vädret, det är mörkret som ät det stora problemet. Buhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0