Gnälligaste bruden

Jisses, jag är så himla trött. Inser att det kanske är lite magstarkt att gnälla om trötthet när arbetslösheten skjuter i höjden men jag tänker faktiskt inte ta hänsyn till det. Just nu är jag så trött så att jag nästan mår illa. Har gått snart 2 veckor på mitt nya schema och procenthöjningen märks av enormt mycket. Är s utpumpad så att jag nästan mår lite illa. Ska lägga mig och vila med en bok och morotskakan som jag hade igår, därefter ska kvällen ägnas åt att tycka synd om mig själv. På måndag ska jag handla kläder från Nelly, för då har jag fått lön!! 
.
Tycker verkligen att vi ska fika på söndag, Frida. Om du inte vill hänga med ut på lördag? Vi kanske hinner bägge?
.
EDIT: Jag undrar hur jag tänkte när jag skrev det här inlägget. Förmodligen inte alls. What's up med att skriva att jag nästan mår illa av trötthet två gånger? Hela inlägget består ju av ungefär 7 meningar, hur lyckas jag då upprepa mig utan att märka det? Pinsamt, Anni. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0