Ahhaaaahaaa! GLADASTE BRUDEN!

Jag är så enormt lycklig just nu. Så glad så att jag egentligen borde hoppa och dansa. Det gör jag inte. Jag sitter på min blekfeta röv och gapar, ett ytterst charmant sätt att uttrycka lycka. Jag kunde inte bry mig mindre, jag ser gärna ut som en ihopknycklad pizza, bara jag får vara så här upprymd! Dagen har varit skitjobbig, jag har varit trött och lipat (som den jättebebis jag är) och ingenting har fungerat. Jag tjurade i två timmar, som sig bör. Ingen brydde sig mer än att sucka lite åt mig. Jag försökte med mina bästa matyrknep men jag blev bara genomskådad. Skittråkigt att tycka synd om sig själv när ingen annan bryr sig. Jag försökte tvinga fram en skvätt med tårar men det ville sig inte. Så jag bet i det sura äpplet och gjorde något roligt. Vips så slutade jag vara bitter och blev hellycklig. Bitterbitchen i mig vred sig i smärtor, men resten av Anni jublade glatt.

Jag ska snart nana, men först ska jag visa en fånig bild. Jag är så sjukt glad, så jag bjuder på den! Ojojoj! Snart smäller det, mina kära vänner!

Puss på livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0