Trött i dubbel bemärkelse

Nu ska jag nana, efter en intensiv dag. Har dansat och är helt slö i benen. Har än en gång fått sucka över folk som ska öppna munnen och tala en förbannad massa skit, om saker de inte vet något om och människor de inte känner. Man blir ju bara helt matt. Säg till mig det ni säger om mig till andra, eller håll käft. Och säg till andra vad ni säger om dem när ni pratar med mig. Jag vill inte lyssna på folk som ska smutskasta andra. Fast det fattar ju aldrig folk, hur mycket man än säger åt dem. Suck.

Fast sen finns det ju männsikor som är underbara och förstår, som inte ska trycka ner andra utan är trygga i sig själva. Eller iaf trygga nog för att hålla käft om andras brister. Ni är fina. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0