Tråkmånsen rycker upp sig, del 2.

Nu ska jag faktiskt rycka upp mig på riktigt. Har precis kommit på att jag har ostbågar och massa energi. Gick ner en runda till stan innan idag och har pluggat lite inför högskoleprovet, så jag kan sitta och svälla med gott samvete. Överväger att höra av mig till Millan och säga att jag nog har tid att träffa henne ikväll, även om jag börjar tidigt imorgon. Eller så kryper jag ner under en varm filt och påbörjar en ny bok.

Nåja, lite bilder från dagens skitfoto. Bättre än så här blir det inte idag, men förhoppningsvis så blir det inte sämre än så här. Ever.


Jag ber smått om ursäkt för de här halvkassa bilderna, men de var de bästa som jag kunde skramla fram. Tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är så söt gumman.!

Som en diabetes sjuk unge i en godisaffär känner jag mig när jag ser alla dina skor och ser hur tomt mitt bankkonto gappar.

Hoppas vi ses snart.

Kärlek

2009-10-06 @ 23:10:39
Postat av: Frida

Du är så söt gumman!!

Som en diabetes sjuk unge i en godisaffär känner jag mig när jag ser alla dina skor. OCh ser att mitt konto gapar tomt.

saknar dig, hoppas vi ses snart igen

Kärlek

2009-10-06 @ 23:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0