Tjurig brud med ekonomitrubbel

Nu gör mina armar skitont. Antingen så har jag klantat mig och petat för mycket på mina ömma armar eller så kände sig sköterskan lite busig och högg sönder alla blodkärl som hon kom åt. Alternativt så råkade de ge mig rabies istället för att vaccinera mig mot det. Jag hoppas och tror på alternativ 1, det skulle ändå vara så himla typiskt mig.
.
Min ekonomi och jag har gjort slut. En ganska tragisk brytning med tanke på att vi måste försöka samsas ändå. Min ekonomi hälsar att den numer bara ska ägna sig åt att betala tråkiga saker och ta slut lagom till jag hittar massa bra prylar. Just nu grälar vi ilsket då jag fått medlemstidningen från Bodyshop. Jag har fått enorma cravings och funderar på att köpa julkalendern som de säljer. Jag inser att jag är en lättlurad konsument som köper grisen i säcken men jag vill högaktningsfullt hälsa alla att: Jag skiter i det, jag vill ha kalender ändå! Det känns ändå som en schysst deal, det är massa produkter som jag ändå hade velat ha men inte unnat mig. Himla fint. Det är lite värt att köpa sådant från en butik där man ändå vill ha allt de säljer. 
.
Dagens vill-ha-mest-av-allt är:
Love ect. Ny doft hos bodyshop. Gå dit, dofta, köp och känn att ni både luktar gott och gör gott. Fram för fler butiker som vågar bojkotta djurtester!
.
Puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Din ekonomi och min ekonomi passar lika bra ihop som du och jag...=)

2009-10-27 @ 18:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0