Snart blir det panik.

Okej, nu har jag pluggat högskoleprov hela kvällen (lögn) och känner mig hyffsat lugn inför lördagen och provdagen (lögn). Ska fortsätta att plugga imorgon efter jobbet (förhoppningsvis sant). Vet dock att det är Greys på kvällen så jag får peta undan böckerna under en timme. Förhoppningsvis så hinner jag mangla in all kunskap i mitt redan mosiga huvud. Oddsen är väl låga, men under sker fortfarande (snälla?).

Nu är det snart nedräkning på riktigt, helt galet. Om en vecka ska jag vaccinera mig, därefter är det bara att luta sig tillbaka och vänta. Ja, när jag har kollat upp försäkringarna med, mitt lata skrälle. I övrigt så är det färdigt. Har dock massa andra saker som jag gärna skulle hinna med, så det blir nog inte så mycket vila som jag egentligen hade önskat mig. Det är ju visserligen synd att gnälla. Jag är nöjd trots all stress och alla tokigheter. Jisses.

Nu är det inte många arbetsdagar kvar innan jag slutar. Galet. Jag var osäker på om jag hade vuxit fast i soffan på jobbet, men bevisligen så kunde jag ju lyfta min röv och förflytta mig. Imponerande, må jag säga. Det är möjligt att ett visst beroende har vuxit fram, för jag brukar alltid komma tillbaka och jobba även efter att jag har slutat. Lär ju bli så den här gången också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0