Melankolisk och dryg

Det har varit en ganska bra och produktiv dag idag. Slappade och var töntig innan jobbet, därefter så har det varit ös och klös. Först var det ju själva arbetet, därefter hem och glo i böckerna för att plugga högskoleprov. Efter det blev det till att dra på sig jacka, skor och paraflax. Gick ner till stan och mötte Mia, Fia och Millan. Vi satt och kvällsfikade och hade det mysigt. Kom hem för en halvtimme sedan ungefär. Nu ska jag snart packa lite inför morgondagen. Jag ska få skjuts upp till Stockholm någon gång under förmiddagen. Härliga tider. Måste gå upp snortidigt för att hinna duscha, plugga och se över min packning ytterligare en gång. Uschans. Jag känner verkligen stress över högskoleprovet. Aaaahhaaa! Får plugga lite uppe i Stockholm med.

Känns konstigt att åka upp imorgon. Ska träffa Ola. Får se hur det går. Jag har varit så slut i huvudet så jag har inte hunnit med att känna efter hur det ska bli att träffa honom. Knasigt. I vanlig ordning så blir jag superorolig och melankolisk nu kvällen innan. Sitter även och lyssnar på Cranberries, så det hjälper ju inte direkt. Fast, jag gillar deras låtar och det är lite behagligt att vara melankolisk ibland. Jag tycker om att inte vara lycklig jämt. Det ger livet lite olika nyanser.

Hittade en bild som jag inte visat, som ändå är ganska okej. Döm själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0