Jobbdag och duktigheter

Egentligen ska jag inte sitta här. Jag borde trycka ner näsan i mina böcker och plugga, men i bästa 5-åringsanda så håller jag händerna för öronen och skriker "jagvillintevillintevillintevillinte!". Lite meningslöst eftersom det bara är jag som bryr mig. Ska faktiskt vara duktig under eftermiddagen och träna en stund, är ju ledig i morgon också, då blir det övning som gäller! 
.
Ska till jobbet om ungefär en timme, innan dess tänker jag inte göra något meningsfull alls. Inte ens en tillstymmelse till något meningsfullt. Efter jobbet blir det en stund med högskoleprovet och sedan en fika med Mia. Det är ungefär det jag ska hinna med. Känns ganska bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0