High five, världen!

Nu har jag kirrat ytterligare ett gammalt högksoleprov. Får försöka fixa ut ett till och öva på innan jag gör det riktiga. Vore lite fräsigt om det gick bra det här året. Jag hoppas att alla håller tummarna för mig när det gäller. Det kommer nog att behövas, även om jag har varit duktig brud och tränat stenhårt. Det går dock inte att träna för mycket, så det blir en omgång tragglande till. Orden ska präntas in i skallen och jag ska bli en vandrande ordlista. Kanske hittar jag några balla uttryck att svänga mig med och som får mig att låta världsvan. Vore ju ändå ganska trevligt.
.
Nu ska jag spendera massor med pengar. Det finns inget som är mer upplyftande än det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0