Helg igen, varför går tiden så fort?

Nu är det fredag. Det innebär arbete. Näst sista jobbhelgen har kommit och jag vill egentligen slänga mig på marken och yla "Jag oooooorkar inte". Det går ju givetvis inte för sig. Jag är ju någorlunda vuxen, trots att jag förnekar det med jämna mellanrum, så man får inte hålla på med sådana barnsligheter då. För att inte tala om hur meningslöst det skulle vara. Det finns ingen poäng med att ligga och tjuta på golvet om det inte finns någon där som kan lyssna och tycka synd om en. Jag tror att jag ska lägga mig i sängen och tjura istället, är i varje fall mycket mer bekvämt. 
.
Inte för att det är så mycket bättre att vara ledig, det finns en miljard saker som jag måste ta tag i. Det närmaste är ju givetvis att råplugga inför högskoleprovet. Igår kändes det helt plötsligt enormt trögt och jag tappade all förhoppning. Kul. Idag tänkte jag skaka av mig alla de där dumma känslorna och ge järnet ytterligare en stund. För tusan, jag är ju hur grym som helst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0