Bröl och lip.

Jag förstår inte varför männen i min närhet alltid ska krångla till allt som oerhört mycket. Fast nu var jag orättvis. Det är inte alla män i in närhet, de som har hängt med mig sen ag var finnig, ful och tuttlös skiter gladerligen i allt vad tillkrånglande heter. Jag undrar lite varför jag inte skaffade mig en man som förstod sig på mig, men utmaningar har väl alltid varit min grej. Förbannat dålig grej. Jag ska ägna hela natten åt att tjura över allt krångel och helvete som vissa av dessa karlslokar för med sig. Vrål och svordomar.

Högskoleprovet börjar kännas långt borta och nu när jag har fått lite distans så kan jag ge ett objektivt uttalande. Jag sög. Jag undrar om amn kan hitta någon mer i hela världshistorien som sög lika hårt som jag. Möjligtvis någon av stollarna som försökte att tillverka egna vingar och flyga, de är nog snäppet värre än mig. I övrigt så kniper jag nog första platsen. Nu återstår det att besluta sig för om jag ska ge helvetet en chans till eller om jag ska börja skicka arga brev till den jäveln som gjorde årets prov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0