Bitter brud med morgonhumör

Idag blev det lite sovmorgon för min del. Jag hade gärna fortsatt och legat kvar i sängen tills jag vuxit fast, men tydligen så får man inte hålla på så när man är vuxen. Rejält fånigt.
.
Idag blir det massa jobb, umgås med Jessica och sedan en öl på krogen. Känns som en hyffsat bra plan. På torsdag är jag sedan ledig. Överväger att flirta med mitt sparkonto och köpa ett objektiv som jag suktat efter. Bodyshops julkalender ska ju bli min, no matter what, så jag ska undersöka möjligheten att skrapa ihop pengar till den också. Nu blir det frukost, v-tittande och sedan bussfärd. Ser verkligen fram emot att traska ner till bussen i det blöta höstvädret. Lär ju bli förkyld bara av att titta ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0