Att-göra-men-som-ej-blir-av-lista

Idag måste jag ta tag i allt som jag struntade i att göra under gårdagen.  Överraskande nog så lyckades jag faktiskt bocka av några punkter från min lista igår, kryss i taket! Så idag är det mest högskoleprovsplugg och köpa tillbehör till kameran som återstår. Ny punkter har dock tillförts:
- Vänta på ett mail och bli otålig. 
- Fota massa töntiga bilder på mig själv i studion.
- Gå ner på stan och låtsas att jag måste köpa massa saker.
- Försöka att hitta motivationen till att kolla försäkringar, men misslyckas och skita i det.
- Åka ut till Campus och umgås med alla mysiga donnor!
.
Känns ganska hyffsat. Jag borde börja med pluggandet, men eftersom jag känner mig själv så blir det först lite fotopysslande. Därefter kommer jag att göra glasyr till min morotskaka, se på tv, få lite dåligt samvete och gå för att hämta mina böcker, kommer på att jag ska kolla mailen på vägen och sedan blir allt bara pannkaka. För att undvika detta så ska jag redan nu ta ner mina böcker och förbereda allt. SEN ska jag fotopyssla lite. 
.
Ps. Smicker, Frida! Men jag är svag för sådant. Så jag tar gärna emot mer komplimanger och massa smicker. Jag är ytlig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0