Typiskt dålig planering, Anni.

Det finns vissa saker som jag är totalt urusel på. En av dessa saker är att stå upp för mig själv, vilket vore ganska bra att lära sig någon gång i livet. En annan är att planera. Eller snarare att få saker att fungera bra till min planering. Rabiesvaccinering imorgon, trodde att det var vid 12 men visade sig vara kl 13. Lite dumt med tanke på att jag ska flytta min häck neråt blekinge samma dag. Får fundera på att ta vaccineringen på torsdag, mend et känns lite dumt eftersom jag har en spruta kvar som jag måste ta på onsdag nästa vecka. Himla dumt planerat.

Andra saker lyckas också krocka med mina planer. När jag äntligen har tagit mig i kragen och beslutat mig för att dra iväg så inträffar en hel hop med saker. De flesta ganska trevliga, men ack så stick i stäv med det jag har tänkt. Jag har inte tid att bli för fäst vid arbetet, lära känna massa nya männsikor eller gå och se sjukligt bra musikaler/föreställningar. Eftersom min tajming är förbannat kass så inträffar alltid dessa, annars härliga fenomen, när jag har annat för mig. Jag anar att min Mr. Right kommer att dyka upp lagom tills jag glider ner för altaret på väg att gifta mig mer Herr näst bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0