Småsjuk och gnällig, men ändå nöjd.

Idag började jag att känna mig lite krasslig på jobbet, trött och lite seg. Jag vet inte om det är några biverkningar av tabletterna eller om det är resultatet av en intensiv helg. Det kan också vara så att jag drabbats av hösttrötthet. Oavsett vilket så förvärrades det hela när jag kom hem, kall och gnällig. Ingen feber, men ont i kropp och feberkänsla. Efter att ha bäddat ner mig själv och vilat upp mig (dagens andra planer fick skjutas åt sidan till förmån av kurering) samt knaprat morötter och annat nyttigt och onyttigt kraffs så lyckades jag piggna till. Nu känner jag mig frisk och kry, så förhoppningsvis var det bara något högst tillfälligt. Tabletterna kunde ju resultera i sömnighet och sömnlöshet. Vaknar ju lite till och från på nätterna, sover länge men är ändå trött. Med lite tur så rätar det ut sig när kroppen har vant sig. Jag har i varje fall sluppit värre biverkningar, än så länge. Peppar, peppar...

Nu är det snart nattinatti för mig, sitter och lyssnar på smöriga musikallåtar, myser i varma kläder och ser fram emot veckans planer. Ja, vissa planer i varje fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0