Sliten och stressad

Nu börjar klockan att ticka ner. Imorgon ska jag befinna mig i Göteborg vid den här tiden. Det innebär att jag har en förbannat massa saker att ordna idag:
1. Städa, varför ser det alltid förjävligt ut när man packar?
2. Packa färdigt. Vad har jag glömt?
3. Vaccinera mig. Sista omgången. High five!
4. Växla in lite pengar.
5. Bita ner naglarna.
6. Bända loss mina tummar från röven och kolla igenom all packning en sista gång.
7. Egentligen köpa lite böcker att läsa, men jag är så fattig så jag hoppar över det.
8. Ladda över alla bilder på datorn, radera från minneskortet + ladda kamerans batterier.

Idag har jag ingen lust med långa listor. Jag vill åka rullskridskor och dega i soffan. Som om det kommer att finnas tid för det. Buhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0