Sista helgen innan avfärd

Så, om ett par timmar så påbörjas sista arbetshelgen. Jag har egentligen ingen vidare ork och utanför fönstret så är det grått och trist. Vädret säger åt mig att inte sticka ut min näsa, men jag måste givetvis trotsa vädergudarna. Härligt.

Igår var en produktiv dag. Den inleddes med att vakna och umgås med Frida, få blodtrycksfall och bli sängliggande i ca 2 timmar. När jag hade piggnat till så kom Fia och vi åkte för att köpa ny optik till min kamera. Därefter var det lunch på stan, handla mer och sedan gå hem. Dagens glädjeämnen var helt klart min nya optik och min julkasse från bodyshop. Jag är ytlig, materialist och sjukt lycklig.

Resten av dagen gick åt till att fika, handla ännu mer, åka till in mormor och äta, dra till Fia för att umgås med henne och Suss, ta mig hem och sedan stupa ner i sängen. En himla bra dag, om jag får säga det själv. Att återse Suss var ta mig tusan helt underbart! Jag ska räkna ner dagarna tills hon kommer hem på besök nästa gång.

Nej, här hinner inte jag sitta. Det ska fixas fika och grejs till jobbet.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0