Man får ju inte vara skrockfull....

Idag ör det Fredag den 13:e. De flesta tror inte på gammalt skrock längre, men ändå blir folk lite mer försiktiga. Trots att jag ser mig själv som en ganska rationell människa så kan jag inte hjälpa att bli lite, lite orolig över att jag har valt att flyga över halva världen just Fredag den trettonde. Jättebra. Nåja, det ska väl lösa sig. Idag försöker jag att vara lite mer positiv, det här kanske blir hur bra som helst.

Nu ska jag äta gröt, det är bra har jag hört. Förhoppningsvis så är jag mätt och glad undertiden som jag vimsar runt på flygplatsen. Har jag tid över kan jag sitta och ta en kaffe och en macka, men det är inget jag räknar med.

Kommentarer
Postat av: Frida

usch jag saknar dig!!!

2009-11-15 @ 19:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0