Kvällens önskan och låt

Eftersom jag förmodligen inte kommer att somna i vettig tid ikväll så blir det funderande, musiklyssnande och drömmande.
Kvällens låt är: I Gotta Feeling med B.E.P
Kvällen önskan: Att vara 17 år, singel, kärlekskrank, full på blaskvin och ovetande om livets svårigheter och hur förrädisk förälskelse kan vara. Övertygad om att man visste vad kärlek var och alldeles för vild för att kunna tämjas av krav eller karlar. Ja, det är ta mig fan en mentalitet som jag önskar mig just nu. Jag har blivit mesig och gammal.
Kvällens vill-ha: Kaffe, öl eller en rökigig bar.
Kvällens dåliga samvete: Missad sömn och dåligt engagemang.
Kvällens stress: Dubbelbokade dagar.
Kvällens huvudbry: Frihet eller förälskelse? Man kanske skulle släppa taget? Eller så borde man släppa tanken på att få bete sig barnsligt och oansvarigt.
Kvällens borde göra: Hämta den större resväskan.
Kvällens gör: Är hungrig och dryg. Lyssnar på samma låt tusen gånger. Överväger att sätta mig på trappen och ta en drink i min ensamhet.
Kvällens irritation: Att jag förmodligen inte har något att blanda drink med. Samt att jag inte har något att njuta till drinken då jag sitter ute på trappen.
Kvällens sista ord:
Puss!

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag skulle vilja vara 17 igen fast ha de förmåner jag har nu som egen lägenhet och pengar på kontot (ibland, herregud man skulle ju ha fest varenda helg :D

2009-11-04 @ 07:49:25
URL: http://skywise86.blogg.se/
Postat av: Anni

Det är faktiskt helt sant, en skön mix av det man har nu och det man slapp ha då man var 17. :)

2009-11-04 @ 11:37:46
URL: http://avanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0