Kalla fötter

Okej, jag måste erkänna. Jag har fått ordentligt kalla fötter nu. Frusna, nästan. Helst av allt så skulle jag vilja krypa ihop till en liten boll, plocka fram mobilen och ringa någon. Vem som helst. Sen skulle jag pipa "kom och hämta mig" i luren. Det får man inte göra när man är vuxen. Jag får inte heller strunta i att åka, det är jag alldeles för ung och fattig för. jobbigt att både vara ung och vuxen. Förhoppningsvis så kommer jag senare att vara lycklig över att dessa faktorer tvingade mig till att genomföra min resa. Trist nog så känns "senare" väldigt långt borta.
Nu ska jag försöka sova. Har satt på en ljudbok, Twilight, och hoppas på att rösten ska vagga mig till sömns. Håll tummarna för mig och för att jag ska vakna, lite kaxigare, samt att resan kommer att gå kalas. Det behövs.
Bjuder på en gammal bild som jag hittade på min systers dator.
En syster och en ung Anni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0